یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال درگیر ماجراهای بازی ایران و لبنان در مشهد| پای «اصولی» روی پوست خربزه؟!

  • کد خبر: ۱۰۳۶۳۸
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
فدراسیون فوتبال درگیر ماجراهای بازی ایران و لبنان در مشهد| پای «اصولی» روی پوست خربزه؟!
سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال فقط بخشی از عناوین و سمت‌هایی است که احسان اصولی این روز‌ها در فوتبال ایران دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال فقط بخشی از عناوین و سمت‌هایی است که احسان اصولی این روز‌ها در فوتبال ایران دارد. مردی که در چند ماه از مشهد به قلب فوتبال کشور نفوذ کرد و حالا از افراد تأثیرگذار حوادث اخیر فوتبال است. از ماجرای برکناری رئیس فدراسیون بگیرید که اصولی در آن نقش بیان کننده نظر‌های اعضای هیئت رئیسه را در رسانه‌ها ایفا می‌کرد تا همین آخری، بازی ایران و لبنان در مشهد که ابتدا به افتخار این رویداد تاریخی می‌بالید و حالا چرخ روزگار او را به مهره سوخته بازی سرنوشت بدل کرده است.

احسان اصولی، سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در ماجرای بردن بازی آخر تیم ملی در چارچوب مقدماتی جام جهانی به مشهد نقش اول را ایفا کرد و به واسطه ریاستش بر هیئت فوتبال خراسان از روز اول مشخص بود که تلاش‌های او این میزبانی بزرگ را به مشهد داده است. با این همه نحوه مدیریت اصولی بر اتفاقات مشهد که دست آخر با عذرخواهی رسمی او از رسانه ملی هم همراه شد، سبب شد انگشت اتهامات بسیاری، از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گرفته تا برخی رسانه‌ها به سوی او گرفته شود.

اصولی که در ماجرای عزیزی خادم توانست جایگاهش را به شکلی معنادار در ارکان فدراسیون فوتبال مستحکم کند، حالا پایش روی پوست خربزه است. دروغ سیزده استعفای احسان اصولی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان، فقط یک شوخی بود، اما این روز‌ها بیش از هر زمانی به واقعیت نزدیک است و بعید نیست به زودی خبر استعفای رسمی او در رسانه‌ها منتشر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->